Citizen Science, Citizen Social Science and Public Health

Kultur & språk

Föredraget hålls på engelska. Under detta webbinar presenterar Dr Alexandra Albert, Extreme Citizen Science (ExCiteS) research group, University College London (UCL) sitt arbete som är kopplat till ett stort folkhälsoprojekt i Storbritannien. Se den engelska sidversionen för utförlig information.

Seminarium
30 okt 2020
Online via Zoom

Alexandra Albert, University College London
Bra att veta
Göteborgs universitets webbinar om Citizen Science är ett återkommande webbinar varje månad med fokus på Medborgarforskning, Citizen Science.

Seminarieserien belyser forskningsområdet i vidare bemärkelse inom såväl natur- och samhällsvetenskap som humaniora. Bidrag välkomnas. Kontakt: dick.kasperowski@gu.se och niclas.hagen@gu.se
Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteori

För aktuell zoomlänk vänligen kontakta dick.kasperowski@gu.se eller niclas.hagen@gu.se