Diplomering 25 november 2017

Lördagen 25 november diplomerades 170 studenter från Handelshögskolan under högtidliga former.

Det var studenter från ekonomprogrammet, logistikprogrammet, samhällsvetenskapligt miljövetarprogram samt de som tagit ekonomie eller filosofie kandidatexamen via fristående kurs som fick ta emot diplom från Handelshögskolans rektor.

Diplomanderna och deras medföljande gäster bjöds på tal från skolans rektor, kårordförande och diplomeringstalaren Ann Sofie Gullbring, som själv är alumn från Handelshögskolan, och sköna toner från skolans egen kör - Bolagsstämmorna.

Handelshögskolans rektor tågar in tillsammans med diplomeringstalare, kårens ordförande, utbildningsansvariga och marskalker.

gruppbild diplomander

Gruppbild ekonomprogrammet

Kårordförande Love Josefsson höll tal till diplomanderna

Gruppbild logistikprogrammet, samhällsvetenskapligt miljövetarprogram samt de som tagit ekonomie eller filosofie kandidatexamen via fristående kurs.

Diplomeringstalare Ann Sofie Gullbring

Diplomutdelning

Bolagsstämmorna förhöjde ceremonin med skönsång

Alla vill fotografera de glada diplomanderna