Med anpassningar för säker miljö: Fortsatt tillgängligt på Core Facilities under pandemin

På Core Facilities följer vi de svenska myndigheternas rekommendationer och använder Göteborgs universitets riktlinjer i vår hantering av covid-19-pandemin.

Vårt mål är att fortsätta att tillhandahålla forskningsstöd och utbildning av högsta kvalitet och på hög kapacitet, oavsett om det är på plats eller online.

Varje facilitet har specifika riktlinjer för sina användare och vi ber dig därför att kontakta ansvarig chef för detaljerad information. Du hittar en sammanfattning och länkar nedan.

För allas vår säkerhet och hälsa uppmanar vi personal, användare och studenter att utföra sitt arbete i linje med gällande beslut och rekommendationer på nationell nivå och universitetsnivå.

Biobank

• Please contact the facility for further information

Bioinformatics

• All the Bioinformatics services are still running but have shifted to 100% online. Please, don't hesitate to contact us.

Clinical Genomics

• Please contact the facility for further information

Center for Cellular Imaging

• The Centre for Cellular Imaging is still available, but with limitations and routines to reduce risk of spreading infection.

Experimental Biomedicine

• The EBM facility is operating normally and at full capacity. Access is limited to staff, and scientists who are confirmed members of EBM research groups.

Mammalian Protein Expression

• We are still open for research support. Please contact us via mail, phone or digital meetings.

Proteomics

• The Proteomics research support is still available. We are open for research support and are analyzing samples as usual. Please contact us via email before submitting samples. Customer meetings are limited and are mostly held as virtual meetings.