Konflikthantering
Foto: Anthony Shkraba

Business as usual? Konfliktpotential och strategier för en robust samarbetskultur efter pandemin

Samhälle & ekonomi

Detta är ett interaktivt seminarium där du som deltagare kommer få interagera med andra i diskussion kring strategier för en robust samarbetskultur efter pandemin. Vilka konflikter kan tänkas uppstå och vad för lärdomar finns att hämta från tiden av restriktioner? Seminariet leds av Thomas Jordan, ekonomie doktor i ekonomisk geografi, docent i kulturgeografi samt universitetslektor i arbetsvetenskap.

Webinar
13 sep 2021
Zoom (online seminarium)

Bra att veta
Notera att seminariet kommer att inkludera break-out rooms där du som deltagare får möjlighet att delta i diskussion med andra i mindre grupper.

Anmäl är öppen. Mer information kommer att publiceras inom kort.

Medverkande: Thomas Jordan, ekonomie doktor i ekonomisk geografi, docent i kulturgeografi samt universitetslektor i arbetsvetenskap.