book cover: The Institutions and Organizations of Refugee Integration

Book Presentation Seminar: The Institutions and Organizations of Refugee Integration: Voices of Bosnian-Herzegovinian and Syrian Refugees, and Lessons from their First Years in Sweden

Samhälle & ekonomi

Gregg Bucken-Knapp, professor vid Förvaltningshögskolan; Vedran Omanovic, universitetslektor vid Företagsekonomiska institutionen; Andrea Spehar, universitetslektor vid Statsvetenskapliga institutionen och föreståndare för Centrum för Global Migration (CGM) är författare till ''Institutions and Organizations of Refugee Integration: Bosnian-Herzegovinian and Syrian Refugees in Sweden'' och presenterar boken i detta seminarium.

Seminarium
2 dec 2020
online, via Zoom

Gregg Bucken-Knapp, professor vid Förvaltningshögskolan
Vedran Omanovic, universitetslektor vid Företagsekonomiska institutionen
Andrea Spehar, universitetslektor vid Statsvetenskapliga institutionen och föreståndare för CGM
Centrum för Global Migration (CGM)
Anmälan är stängd.

Detta seminarium hålls på engelska. För mer information, se den engelska versionen av denna sida.