Ansökan till senare del av program vid Institutionen för kulturvård

Har du läst kurser som ingår i den första delen av något av våra utbildningsprogram eller motsvarande? I så finns det möjlighet för dig att ansöka till att bli antagen till senare del av programmet hos oss.

Ansökan till senare del av program ska ha inkommit till institutionen senast 15 oktober för start på vårterminen och 14 april för start till höstterminen.

Blankett senare delen av programmet Göteborg (PDF)

Blankett senare delen av programmet Mariestad  (PDF)

Signerad ansökan mejlas till svl@conservation.gu.se eller skickas per post till Studieadministrationen i Göteborg eller Mariestad (adress finns på blanketten). För att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du skicka med alla handlingar som anges på blanketten. För kurser som lästs vid annat lärosäte än Göteborgs universitet är dessa handlingar kursplan, litteraturlista och resultatintyg.