Foto: Stina Nyström

Inspelning: Strategier för gränssättning och återhämtning vid distansarbeten och andra arbetsförhållanden

Online-seminarium från 16 september 2020 om Strategier för gränssättning och återhämtning vid distansarbeten och andra arbetsförhållanden med Lotta Dellve, professor vid Göteborgs Universitet (GU) och Kungliga Tekniska Högskolan (KTH) och Kristina Palm, forskare vid Karolinska Institutet (KI), Karlstad Universitet (KAU) och docent och lektor vid KTH.

Länk till inspelningen på GU Play

Tyvärr bidrog tekniska problem med zoom att 2 minuter i början av inspelningen uteblev. Vi hoppas att ni trots detta finner den resterande föreläsningen intressant!

Speltid ca 1 timme och 20 minuter.

Område
Evenemang