Varför inte handleda en forskningsintresserad student?

Studenter i Forsknings (SiF) mål är att motivera och intressera studenter till att börja forska. SiF söker handledare som kan ta emot forskningsintresserade stundenter.

För att underlätta kontakten mellan nyfikna studenter och forskare avser de upprätta en databas med handledare som är intresserade av att ta emot studenter.

SiF välkomnar handledare inom alla forskningsområden vid Sahlgrenska akademin. Låter detta  intressant anmäl dig som handledare genom att fylla i nedanstående webbformulär. Formuläret tar endast några minuter att fylla i men ert deltagande skulle vara av stort värde för alla studenter som har drömmar om att få börja med forskning.

Handledaranmälan

Om du tidigare fyllt i formuläret, har du möjlighet att uppdatera din information genom att fylla i formuläret på nytt.

SiF är ett kårutskott inom Sahlgrenska akademins Studentkår. Deras syfte är att tillvarata och främja kårmedlemmarnas intresse för forskning.

Läs mer om SiFs verksamhet

Har du några frågor? Kontakta Anna Björk och Moshtak Karma, rekryteringsansvariga, på e-postadress; sif@saks.gu.se