Nominera till Förvaltningshögskolans pris för nyttiggörande av forskning i offentlig förvaltning

Förvaltningshögskolan har instiftat ett pris för bästa nyttiggörandet av forskning i offentlig förvaltning. Du som är anställd vid Göteborgs universitet eller vid Förvaltningshögskolans samarbetspartners är välkommen att nominera pristagare.

Förvaltningshögskolan har instiftat ett pris för nyttiggörandet av forskning i offentlig förvaltning. Priset ska tillfalla någon eller några som genom sin insats nyttiggjort forskning inom ämnet offentlig förvaltning inom någon del av den offentliga sektorn; inom kommuner, landsting, regioner eller staten.

Du som är anställd vid Göteborgs universitet eller vid Förvaltningshögskolans samarbetspartners (det vill säga Ale kommun, Göteborgs Stad, Härryda kommun, Kungälvs kommun, Lerums kommun, Lilla Edets kommun, Mölndals stad, Partille kommun, Stenungsunds kommun, Tjörns kommun, Västra Götalandsregionen och Öckerö kommun) är välkommen att nominera pristagare.

Priset delas ut på Förvaltningshögskolans dag den 23 april, dit alla är välkomna.

Förslag sänds till Anna Cregård, sekreterare i Förvaltningshögskolans råd för forskning och utbildning.

Skicka ditt skriftliga förslag (gärna med motivering) senast den 9 april 2014 till:

Anna Cregård
anna.cregard@spa.gu.se