Ledig tjänst som studieadministratör på JMG

JMG söker en studieadministratör.

Arbetsuppgifter

Som studieadministratör på JMG är du en spindel i nätet för mycket av det som sker inom grundutbildningen som omfattar cirka 400 studenter. Tjänsten är bred och innefattar bland annat mycket rådgivning och stöd till studenter genom e-post, personlig kontakt och per telefon, stöd till studierektorer i strategiska frågor som rör rekrytering och antagning, administration av kurser och examinationer. Som studieadministratör använder du många administrativa system.

Du kommer att ingå i en arbetsgrupp tillsammans med andra kollegor inom administrationen som tillsammans löser de utmaningar som uppstår. Tjänsten innebär mycket eget ansvar och möjligheter att bidra till verksamhetsutveckling genom att bistå med bra underlag och goda idéer.

Ansök senast 4 februari.

Läs hela annonsen här.