Handelshögskolan i Almedalen för första gången
I år var Handelshögskolan med som arrangör under Almedalsveckan för första gången. Fakulteten arrangerade två seminarier och forskare från skolan medverkade i många olika programpunkter. Vicedekan Ola Bergström var en av personerna från Handelshögskolan som var på plats under veckan.
Område
Evenemang