Nya ledamöter i CCHS styrgrupp

Rektor har utsett de tre nya dekanerna vid Samhällsvetenskapliga, Konstvetenskapliga och Naturvetenskapliga fakulteterna som ledamöter i CCHS styrgrupp. De tre ersätter tidigare dekaner vid samma fakulteter som representanter i styrgruppen.

CCHS styrgrupp består av fem ledamöter, Marie Demker, dekan vid Humanistiska fakulteten och styrgruppens ordförande, Sanne Kofod Olsen, dekan för Konstnärliga fakulteten, Malin Broberg, dekan vid Samhällsvetenskapliga fakulteten, Göran Hilmersson, dekan vid Naturvetenskapliga fakulteten (alla vid Göteborgs universitet), samt Cornelia Lönnroth, representant för Göteborgs stad.

Foton från GU:s bildbank. Från vänster i bild: Göran Hilmersson, Sanne Kofod Olsen, Malin Broberg.