Diplomering för våra mastersstudenter 11 juni!

Torsdagen den 11 juni diplomerade 166 mastersstudenter från Handelshögskolan. Från institutionens program Innovation and Industrial Management och Knowledge-based Entrepreneurship diplomerades 27 respektive 10 studenter.

Innovation and Industrial Management

Gruppbild IIM

Knowledge-based Entrepreneurship

Gruppbild KBE

The Richard C. Malmsten Award for best thesis, 2015

Varje år, i samband med ceremonin, delar Stiftelsen Richard C Malmstens minne ut ett pris för bästa uppsats inom respektive program. Inom programmet Innovation and Industrial Management var det Usman Hamid och Letizia Marcantoni som hade den vinnande uppsatsen, med titeln "The impact of agility on innovation productivity”. Inom programmet Knowledge-based Entrepreneurship vann Karl Antonsson och Linda Vestman med uppsatsen "Innovation activity and stock price effects in the retail industry: A Swedish experience".

Stort grattis till våra diplomander samt till vinnarna av Malmsten Award!