Foto på Charlotta Capitao Patrao

Presentation licentiatuppsats i kulturgeografi: Charlotta Capitao Patrao

Hållbarhet & miljö
Samhälle & ekonomi

Välkommen att delta på presentationen av Charlotta Capitao Patraos licentiatuppsats i kulturgeografi.

Seminarium
15 okt 2021
Sista anmälningsdag
15 oktober 2021

Anmälan är stängd.

Respondent

Charlotta Capitao Patrao

Uppsatsens titel

‘Station communities’ as a strategy for sustainable regional development. A case study of small towns with train stations in the Västra Götaland region, Sweden

Lukas Smas, lektor, Kulturgeografiska institutionen, Stockholms universitet.

Examinator

Jonas Lindberg, docent, Avdelningen för kulturgeografi, Handelshögskolan, Göteborgs universitet.

Ordförande

Jerry Olsson, universitetslektor, Avdelningen för kulturgeografi, Handelshögskolan, Göteborgs universitet.

Handledare

Marie Stenseke, professor, Avdelningen för kulturgeografi, Handelshögskolan, Göteborgs universitet.

Biträdande handledare

Anders Larsson, docent, Avdelningen för kulturgeografi, Handelshögskolan, Göteborgs universitet.

Nils Björling, universitetslektor, Arkitekt, Arkitektur och samhällsbyggnadsteknik, Stadsbyggnad, Chalmers tekniska högskola