Till sidans topp

Sidansvarig: Växeln
Sidan uppdaterades: 2018-11-25 19:37

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Lena Mossberg - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Lena Mossberg

Professor

Lena Mossberg
Professor
Marknadsföring
Akademisk grad: Docent,
lena.mossberg@handels.gu.se
031-786 1539

Rumsnummer: J914
Postadress: Box 610, 40530 Göteborg
Besöksadress: Vasagatan 1 , 41124 Göteborg


Företagsekonomiska institutionen (Mer information)
Box 610
405 30 Göteborg
www.fek.handels.gu.se
fek@handels.gu.se
Fax: 031-786 1466
Besöksadress: Vasagatan 1 , 411 24 Göteborg

Om Lena Mossberg

Forskningsområden

  • Marketing and consumer experiences
  • Services marketing
  • Culinary tourism
  • Tourism marketing

Undervisningsområden

  • Marketing and consumer experiences
  • Services marketing
  • Culinary tourism
  • Tourism marketing

Visar 1 - 10 av 60

2020

Customer information sharing and new service development: is there a link?
T. Busagara, N. Mori, Lena Mossberg, D. Jani, Tommy D. Andersson
Bottom Line, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2020
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Entrepreneurial orientation in the hospitality industry: evidence from Tanzania
Njoroge Msafiri, Wineaster Anderson,, Lena Mossberg, Omari Mbura
Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2020
Artikel i vetenskaplig tidskrift

2019

Toward a framework of experience quality assessment in cultural tourism,
D Eide, Lena Mossberg
In D. A. Jelinĉić & Y. Mansfeld (Eds.), Creating and Managing Experiences in Cultural Tourism, World Scientific Publishing., New Jersey, World Scientific, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Value in tourist experiences: How nature-based experiential styles influence value in climbing,
M Vespestad, Frank Lindberg, Lena Mossberg
Tourist Studies, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2019
Artikel i vetenskaplig tidskrift

2018

Guide Performance - Co-created Experiences for Tourist Immersion
Lena Mossberg, M Hanefors, A-H Hansen
In N. Prebensen, J. Chen & M. Uysal (Eds.) Value Creation in Tourist Experiences, CABI, 2nd edition, Wallingford, Oxfordshire, UK , CABI, Kapitel i bok 2018
Kapitel i bok

Competing orders of worth in extraordinary consumption community
Lena Mossberg, Frank Lindberg
Consumption, markets & culture, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2018
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Co-creation methodologies for students’ employability in the food sector: some evidence from the FOODbiz project
Chiara Rinaldi, Eva Maria Jernsand, Lena Mossberg
27th Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research, Alta, Norway, 24-26 September, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2018
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

2017

Tour guides’ performance and tourists’ immersion: facilitating consumer immersion by performing a guide plus role
Ann Heidi Hansen, Lena Mossberg
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2017
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Exploring consumers’ value co-creation in festival context using a socio-cultural lens
Sandhiya Goolaup, Lena Mossberg
The Value of Events. Edited by John Ambrecht, Erik Lundberg, Tommy D. Andersson och Donald Getz., Taylor and Francis, Kapitel i bok 2017
Kapitel i bok

Visar 1 - 10 av 60

Sidansvarig: Växeln|Sidan uppdaterades: 2018-11-25
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://www.gu.se/omuniversitetet/personal/?userId=xmosle
Utskriftsdatum: 2020-04-06