Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktionen
Sidan uppdaterades: 2016-04-11 13:37

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The communication, representation and experience of a small place: The case of Dals Långed in Dalsland, Sweden - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The communication, representation and experience of a small place: The case of Dals Långed in Dalsland, Sweden

Seminarium

On November 5th, Emma Björner will present in the GRI lunch seminar series. She will present one of the cases in the research project TiMS (The Role of Tourism in Multicultural Societies), a four-year project funded by Formas. The case focuses on the branding and making of small places, exploring and illustrating the multiple voices of Dals Långed.

Föreläsare: Emma Björner is a researcher at Gothenburg Research Institute, Gothenburg University and a lecturer at the Department of Strategic Communication, Lund University. Her research centres on marketing, place branding, sustainable tourism and sustainable cities. Emma earned her PhD in Business Administration with a specialty in marketing from Stockholm Business School, Stockholm University. Her PhD research cantered on the branding of Chinese mega-cities.

Datum: 2019-11-05

Tid: 12:15 - 13:00

Kategorier: Forskning

Arrangör: Gothenburg Research Institute

Plats: 3rd floor, conference room Viktoriagatan 13

Sista anmälningsdag: 2019-11-05 kl. 12:10.

Kontaktperson: Lise-Lotte Walter

Telefon: 0731506220

Registreringstiden för detta evenemang har gått ut

Sidansvarig: Webbredaktionen|Sidan uppdaterades: 2016-04-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?