Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Strategy turned into acti… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Strategy turned into action: A case from global implementation of B2B E-business

Kapitel i bok
Författare M Holmquist
Kalevi Pessi
Publicerad i Managing business in a multi-channel world success factors for E-business / Eds. Timo Saarinen, Markku Tinnila and Anne Tseng
Sidor 105-118
Publiceringsår 2005
Publicerad vid Institutionen för tillämpad informationsteknologi (GU)
Sidor 105-118
Språk en
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?