Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The ”crit” as a hybrid a… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The ”crit” as a hybrid activity: Negotiating assessment in architectural education.

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Oskar Lindwall
Gustav Lymer
Jonas Ivarsson
Publicerad i Paper presented at the Language and Mind Conference, July 14-16, Odense, Denmark
Publiceringsår 2008
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning
Språk en
Ämnesord Education
Ämneskategorier Övrig annan samhällsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?