Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Chatt som samtalskultur: … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Chatt som samtalskultur: hur yrkesverksamma lär sig koordinera interaktion i webbaserad miljö

Kapitel i bok
Författare Mona Nilsen
Åsa Mäkitalo
Publicerad i I H. Rystedt & R. Säljö (Red.), Kunskap och människans redskap: teknik och lärande.
Sidor 139-160
Förlag Studentlitteratur
Förlagsort Lund
Publiceringsår 2008
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning
Sidor 139-160
Språk sv
Ämneskategorier Samhällsvetenskap, Pedagogik, Kommunikationsvetenskap, Teknik och social förändring
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?