Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The gendered spaces of di… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The gendered spaces of distance education: Contested and assymetric in power and access

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Annika Bergviken Rensfeldt
Sandra Riomar
Publicerad i Paper presented at the symposium Gender, learning and IT, Helsingborg, August 23-25, 2007
Publiceringsår 2007
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande i vuxenliv
Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning
Språk en
Ämneskategorier Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?