Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Känslor av medieförtroend… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Känslor av medieförtroende

Rapport
Författare Oscar Westlund
Förlag Göteborg University
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2006
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk sv
Ämnesord förtroende, nyheter, medier, media priming
Ämneskategorier Medie- och kommunikationsvetenskap

Sammanfattning

Kvalitativ studie av människors förtroende för nyhetsmedier. Utformning av teoribegreppet media priming - hur nyhetsmedier används som referensram för andra nyhetsmedier för att bedöma förtroendet

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?