Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Brand Switching Due to Co… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Brand Switching Due to Coupon Use in Food Retailing Among Price and Health Oriented Consumers.

Paper i proceeding
Författare Eva Ossiansson
Rita Mårtenson
G. Nilsson
Ulrika Holmberg
Publicerad i The 6th World Conference on Research in the Distributive Trades, paper accepterat för presentation i Haag, juli.
Publiceringsår 1991
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen
Gothenburg Research Institute (GRI)
Institutionen för nationalekonomi med statistik
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?