Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Customer Satisfaction - A… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Customer Satisfaction - A Study of How to Get Satisfied Customers in Retailing.

Paper i proceeding
Författare Ulrika Holmberg
G. Nilsson
Publicerad i . The 20th European Marketing Academy Conference, EMAC, working paper accepterat för presentation i Dublin, maj.
Publiceringsår 1991
Publicerad vid Gothenburg Research Institute (GRI)
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?