Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Attityder till mediernas … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Attityder till mediernas reklam

Kapitel i bok
Författare Marie Grusell
Publicerad i Nypressat. Ett kvartssekel med svenska dagstidningsläsare
Sidor 205-218
ISBN 9188212300
Förlag Dagspresskollegiet vid Göteborgs universitet
Förlagsort Göteborg
Publiceringsår 2005
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Sidor 205-218
Språk sv
Ämnesord attityder, reklam i medier, medieprofiler, dagspresskollegiet
Ämneskategorier Samhällsvetenskap

Sammanfattning

Inställningen till reklam i medier bland svenska dagstidningsläsare.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?