Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Implementing a structural… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Implementing a structural approach in preschool number activities. Principles of an intervention program reflected in learning

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Camilla Björklund
Anna-Lena Ekdahl
Ulla Runesson Kempe
Publicerad i Mathematical Thinking and Learning
ISSN 1098-6065
Publiceringsår 2020
Publicerad vid Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Språk en
Ämneskategorier Lärande, Didaktik, Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?