Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

TEACHERS’ IDENTITY WORK I… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

TEACHERS’ IDENTITY WORK IN A PROFESSIONAL FACEBOOK GROUP

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Mona Lundin
Annika Lantz-Andersson
Thomas Hillman
Publicerad i International Journal of Information Technology Education: Research
Volym 19
Sidor 205-222
ISSN 1547-9714
Publiceringsår 2020
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för tillämpad informationsteknologi (GU)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 205-222
Språk en
Ämnesord social media, Facebook, teachers, Goffman, identity work, computational analysis, thematic analysis
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?