Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Framing mathematics teach… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Framing mathematics teaching with narratives – the ambiguity of Goldilocks

Kapitel i bok
Författare Hanna Palmér
Camilla Björklund
Publicerad i M. Carlsen, I. Erfjord & P.S. Hundeland (Eds.), Mathematics Education in the Early Years. Results from the POEM4 Conference, 2018
Sidor 249-262
ISBN 978-3-030-34776-5
Förlag Springer
Publiceringsår 2020
Publicerad vid Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Sidor 249-262
Språk en
Länkar https://link.springer.com/chapter/1...
Ämneskategorier Didaktik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?