Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Teachers’ Understanding a… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Teachers’ Understanding and Management of Emerging Conflicts

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Ilse Hakvoort
Kristoffer Larsson
Agneta Lundström
Publicerad i ECER 2019, 3-6 September 2019, Hamburg, Germany
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
Språk en
Länkar https://eera-ecer.de/ecer-programme...
Ämneskategorier Pedagogiskt arbete, Utbildningsvetenskap

Sammanfattning

Sammanfattning finns på ECER 2019 konferens webbsidan

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?