Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Diagnoses and their instr… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Diagnoses and their instructional implications-children’s agency and participation in school activities

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Eva Hjörne
Roger Säljö
Publicerad i Emotional and Behavioural Difficulties
Volym 24
Sidor 219-223
ISSN 13632752
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Sidor 219-223
Språk en
Ämnesord diagnoser och lärande, ADHD, neuropsykiatriska diagnoser och undervisning
Ämneskategorier Pedagogiskt arbete, Lärande, Didaktik, Pedagogik, Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?