Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Preschool children's unde… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Preschool children's understanding of numbers shown in a partitioning task

Paper i proceeding
Författare Angelika Kullberg
Anna-Lena Ekdahl
Maria Reis
Camilla Björklund
Publicerad i M. Graven, H. Venkat, A. Essien & P. Vale (Eds.). Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 4, p. 59)
ISBN 978-0-6398215-6-6
Förlag PME
Förlagsort Pretoria, South Africa
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
Språk en
Ämneskategorier Lärande, Didaktik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?