Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

How satisfaction and self… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

How satisfaction and self-efficacy for inclusive education matter for Swedish special educators’ assessment practices of students with intellectual disability

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Monica Reichenberg
Kent Löfgren
Publicerad i Journal for ReAttach Therapy and Developmental Diversities
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Språk en
Länkar https://doi.org/10.26407/2019jrtdd....
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?