Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Advertising and the Rule … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Advertising and the Rule of Law. Law in Representation of Insurance in Late 19th Century Netherlands

Kapitel i bok
Författare Christina Reimann
Publicerad i V. Massimo Minale/V. Amorosi (eds), History of Law and Other Humanities: Views of the Legal World Across the Time
Sidor 457-470
ISBN 978-84-1324-239-2
ISSN 2255-5137
Förlag Carlos III University of Madrid
Förlagsort Madrid
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Centrum för Europaforskning (CERGU)
Institutionen för historiska studier
Sidor 457-470
Språk en
Länkar hdl.handle.net/10016/28459
Ämneskategorier Historia, Rättshistoria
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?