Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Audience engagement, cros… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Audience engagement, cross-functional collaboration and platform counterbalancing: Examining news publishers’ innovation practices through the lens of "measurable journalism"

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Sherwin Chua
Oscar Westlund
Publicerad i OsloMet Digital Journalism Symposium Series: Platforms, Professions and Coordination. Oslo, Norway, 27 March, 2019
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk en
Ämneskategorier Medievetenskap, Medie- och kommunikationsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?