Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Learner self-assessment o… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Learner self-assessment of language skills: A review of some of the issues

Kapitel i bok
Författare Mats Oscarson
Publicerad i Best of TEASIG, Volume 1
Sidor 71-80
ISBN 978-1-912588-15-2
Förlag IATEFL TEASIG
Förlagsort Faversham, UK
Publiceringsår 2019
Publicerad vid Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
Sidor 71-80
Språk en
Länkar www.iatefl.org
Ämnesord self-assessment, self-evaluation, language assessment, auto-évaluation, selbsteinschätzung
Ämneskategorier Lärande

Sammanfattning

Learner self-assessment is increasingly felt to be an important feature of modern learning and teaching methodologies. This select re-publication of an earlier paper, published by the International Association of Teachers of English as a Foreign Language (IATEFL), reviews arguments behind this development and also describes a variety of research and development activities in different parts of the world. It concludes with a summary of experiences and also highlights important aims in further work.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?