Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

On the teaching of Japane… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

On the teaching of Japanese epistemic and evidential markers: theoretical considerations and practical applications

Kapitel i bok
Författare Lars Larm
Publicerad i Hebert, David G. (Ed.). International Perspectives on Translation, Education and Innovation in Japanese and Korean Societies
Sidor 161-170
ISBN 978-3-319-68432-1
Förlag Springer
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Institutionen för språk och litteraturer
Sidor 161-170
Språk en
Ämnesord Japanese, modality, epistemic modality, evidentiality, teaching
Ämneskategorier Östasiatiska språk, Lingvistik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?