Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Mrs. Consumer for the Dig… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Mrs. Consumer for the Digital Age: Femininity, Consumption and Entrepreneurship in Lifestyle blogs

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Magdalena Petersson McIntyre
Publicerad i Research Network of Sociology of Consumption. University of Copenhagen ESA. 29th Aug- 1st Sept 2018.
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Gothenburg Research Institute (GRI)
Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK)
Språk en
Ämneskategorier Etnologi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?