Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Valkampanjer – från tekni… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Valkampanjer – från teknikalisering till polycentrering

Kapitel i bok
Författare Peter Esaiasson
Publicerad i Lars Nord, Marie Grusell, Niklas Bolin och Kajsa Falasca (red): Snabbtänkt. Reflektioner från valet 2018 av ledande forskare
Sidor 36
ISBN 978-91-88025-99-9
Förlag Mittuniversitetet
Förlagsort Sundsvall
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Statsvetenskapliga institutionen
Sidor 36
Språk sv
Länkar https://www.snabbtankt.se/siteasset...
Ämnesord valkampanj Sverige
Ämneskategorier Statsvetenskap (exklusive studier av offentlig förvaltning och globaliseringsstudier)
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?