Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

“Gender Equality as a Nor… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

“Gender Equality as a Nordic Brand? Comparing Sweden, Denmark and Norway”

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Ann Towns
Katarzyna Jezierska
Publicerad i “Gender Equality as Branding: Moving Beyond Nordic Exceptionalism” Workshop, Refsnes Gods (Moss), June 20-21 2018.
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Statsvetenskapliga institutionen
Språk en
Ämneskategorier Statsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?