Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

A dialogical approach to … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

A dialogical approach to students’ meaning making in complex digital environments.

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Åsa Mäkitalo
Publicerad i Symposia paper at EARLI conference SIG10/21 in Luxembourg 30-31 of August 2018.
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Linnécentret for forskning om lärande (LinCS)
Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande
Språk en
Länkar https://earli.org/SIG10-21
Ämneskategorier Mänsklig interaktion med IKT, Tvärvetenskapliga studier, Pedagogik, Lärande
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?