Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Teacher written feedback … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Teacher written feedback on adult beginners' writing in a second language : Research gaps and theoretical perspectives

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Liivi Jakobson
Publicerad i ITL - International Journal of Applied Linguistics (Belgium)
Volym 169
Nummer/häfte 2
Sidor 235-261
ISSN 0019-0829
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Institutionen för svenska språket
Sidor 235-261
Språk en
Länkar dx.doi.org/10.1075/itl.17013.jak
Ämneskategorier Jämförande språkvetenskap och lingvistik, Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?