Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Teaching for inclusion: A… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Teaching for inclusion: A qualitative study on physical education and health teachers’ experiences of teaching newcomer pupils

Poster (konferens)
Författare Sibongile Malaza-Axunger
Astrid Schubring
Publicerad i Book of Abstracts Swedish Association for Behavioural and Social Research in Sport (SVEBI) 2018
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Institutionen för kost- och idrottsvetenskap
Språk en
Ämneskategorier Idrottsvetenskap, Utbildningsvetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?