Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The importance of market … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The importance of market and entrepreneurial strategic orientations among companies committed to sustainability values and practices

Kapitel i bok
Författare Jonas Nilsson
J Jansson
G Hed Vall
F Modig
Publicerad i In Borland, H., Lindgreen, A., Maon, F., Ambrosini, V., Palacios Florencio, B., & Vanhamme, J. (Eds.) Business Strategies for Sustainability.
ISBN 9781138311343
Förlag Routledge
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk en
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?