Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Märken och människor: Om … - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Märken och människor: Om marknadssymboler som kulturella resurser

Bok
Författare Jacob Östberg
Anders Bengtsson
Benjamin J. Hartmann
ISBN 9789144108599
Förlag Studentlitteratur
Förlagsort Lund
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
Språk sv
Ämnesord Varumärken , Köpvanor , Konsumentforskning , Trademarks , Consumers' preferences , Brands -- social aspects , Consumer behaviour , Consumer research
Ämneskategorier Företagsekonomi
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?