Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The significance of SEN a… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The significance of SEN assessment, diagnoses, and psychometric tests in inclusive education: Studies from Sweden and Germany

Kapitel i bok
Författare Thomas Barow
Daniel Östlund
Publicerad i Testing and Inclusive Schooling. International Challenges and Opportunities
Sidor 231-247
ISBN 978-1-138-70148-9
Förlag Routledge
Förlagsort London, New York
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Sidor 231-247
Språk en
Ämnesord Assessment; Germany; special education; special educational needs; Sweden
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap, Pedagogik, Internationell pedagogik, Didaktik, Lärande, Pedagogiskt arbete
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?