Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Comparing swedish and nor… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Comparing swedish and norwegian teachers' professional development: how human capital and social capital factor into teachers' reading habits

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Monica Reichenberg
Rune Andreassen
Publicerad i Reading Psychology
Volym 39
Nummer/häfte 5
Sidor 442-467
ISSN 0270-2711
Publiceringsår 2018
Publicerad vid Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Sidor 442-467
Språk en
Länkar https://www.tandfonline.com/doi/fig...
Ämneskategorier Utbildningsvetenskap, Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?