Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

The Flipped Classroom and… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

The Flipped Classroom and Student Learning at Compulsory School in Sweden - A Longitudinal, Qualitative Study.

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Mikael Segolsson
Åsa Hirsh
Johan Bäcklund
Publicerad i Journal of Education and Practice
Volym 8
Nummer/häfte 18
Sidor 77-86
Publiceringsår 2017
Publicerad vid
Sidor 77-86
Språk en
Ämneskategorier Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?