Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Enabling teacher-driven s… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Enabling teacher-driven school-development and collaborative learning: An activity theory-based study of leadership as an overarching practice.

Artikel i vetenskaplig tidskrift
Författare Åsa Hirsh
Mikael Segolsson
Publicerad i Educational Management, Administration & Leadership
Volym 47
Nummer/häfte 3
Sidor 400-420
ISSN 1741-1432
Publiceringsår 2019
Publicerad vid
Sidor 400-420
Språk en
Länkar https://doi.org/10.1177/17411432177...
Ämneskategorier Pedagogik
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?