Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Same, Same but Different… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Same, Same but Different: Effects of mixing Web and mail modes in audience research

Kapitel i bok
Författare Annika Bergström
Publicerad i Rethinking Research Methods in an Age of Digital Journalism
ISBN 978-1-138-07052-3
Förlag Routledge
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)
Språk en
Ämneskategorier Medievetenskap
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?