Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

"Digitaliseringen och upp… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

"Digitaliseringen och uppmärksamhetssamhället" (case) i Konsumentbeteende: klassiska & samtida perspektiv Författare: Karin M. Ekström, Mikael Ottosson, Anders Parment

Övrigt
Författare Nanna Gillberg
ISBN 978-91-44-10378-5
Förlag Studentlitteratur
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Gothenburg Research Institute (GRI)
Gillbergcentrum
Språk sv
Ämnesord Konsumentpsykologi , Konsumtion , Consumption (Economics) , Consumer behavior , Konsumentpsykologi , Consumer behaviour , Consumption
Ämneskategorier Ekonomi och näringsliv
Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?