Till sidans topp

Sidansvarig: Webbredaktion
Sidan uppdaterades: 2012-09-11 15:12

Tipsa en vän
Utskriftsversion

Learning to create rubric… - Göteborgs universitet Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Learning to create rubric tools. A learning study with in-service physical education and health teachers in Western Athens

Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)
Författare Konstantin Kougioumtzis
Publicerad i MoodleMoodle Greece, 1 – 2 December 2017, Athens University of Applied Sciences
Publiceringsår 2017
Publicerad vid Institutionen för kost- och idrottsvetenskap
Språk en
Länkar https://moodlemoot.org/mootgr17/
Ämneskategorier Lärande

Sammanfattning

This paper is about rubric tools in Physical Education and Health (PEH) at Greek schools, and how a group of in-service Greek PEH teachers faced the challenge of learning the use of such tools. Eleven in-service PEH teachers in Western Athens participated in learning studies in three groups that is year 1-6, year 7-9 and gymnasium. During an eight-week period teachers collaborated online both asynchronously (Moodle discussion forums) and synchronously (BigBlueButton) to create rubrics and to learn the use of rubric tools. According to teachers´ reflections, issues of technological pedagogical content knowledge are more challenging than eventual problems with declined technological knowledge.

Sidansvarig: Webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2012-09-11
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?